יום ראשון, 15 בנובמבר 2009

















שקט של יום ראשון.
האמת היא שגם ככה די שקט פה. זה סוג של מושג חדש שאני צריכה להתרגל אליו. שקט. באנגלית גם מדברים יותר בשקט.
אפילו שלא עבדתי כל השבוע ,לעצב בית מאפס, בכלל- למצוא קודם בית בסביבה חדשה ולא מוכרת לחלוטין זה גם סוג של עבודה. עבודה כייפית למדי רק חבל שבמקום שייכנס כסף במקרה הגרוע עובר יום שלא מבזבזים . וזה גם כן לא קורה פה. בלתי אפשרי לחיות באמריקה ולא לקנות.
קנינו סלון ומיטה ורהיטים בסיסיים לבית הבובות החדש שלנו.
הכל נראה פה כל כך שונה מהמוכר. הבתים נראים כמו מתפאורה של סרט, גם הרחובות ובמיוחד השלכת והצבעים האפרוריים של הסתיו.
העיצוב כאן כנראה מאוד מנסה להתאים את עצמו למזג האוויר ולכן מוצאים הרבה עץ חום כהה, ריהוט כבד, גדול כמובן, ובסגנון אמריקאי מסורתי. הקלילות השוודית והצבעוניות המזרח תיכונית הגיעה לכאן בנגיעות קטנות, הצלחנו לשים את האצבע על חלקן ועם חלק זרמנו בקטע של חורפיות ביתית חמימה.
בינתיים תמונות שלכת ותמונות מסע מהשלבים הראשונים. ודש מפנגה.
(העלתי תמונות קטנות פעם הבאה זה לא יקרה:)

7 תגובות:

  1. הבלוג שלך נראה ניו יורקי לגמרי..

    השבמחק
  2. not for long honey...
    i am starting to adopt the "i am in the Galil" mode!
    i will tell u about it soon

    השבמחק
  3. בטח מור עוד שנייה תכתוב משהו חנפני..
    מתגעגעת... אוהבת...יאללה יאללה

    השבמחק
  4. כהרגלך מיצ עשיתי יופי של יופי,
    כיף לראות אותך ואיפה את מסתובבת לך, אוהיו קרובה מתמיד.
    אני מאוד מתגעגעת חסרה לי חברה אחת מהמעט שיש פה
    מצטערת על הנתק הקצר קצת לא הייתי מחוברת הינו במחלות החורף הקייצי שלנו וגם ירדנו לחופשה באילת...
    אבל חזרתי, בינתיים תמשיכי לחמם את אוהיו

    כן, אני בדיוק עם רינה בטלפון והיא מלכלכת עליי בבלוג תגידי לה שזה לא יפה ...

    השבמחק
  5. לקוסמת מארץ עוץ
    "אני דורותי, ואלה חבריי: חוטב העצים מהפח והאריה הפחדן; ואנו הולכים לעיר הברקת."

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק