יום ראשון, 22 בנובמבר 2009





ושוב חלף לו עוד שבוע.
הזמן פה עובר מהר בינתיים.
המבקר השני עשה צ'ק אאוט היום- אחרי שאבא של איתי בילה איתנו שבועיים והיה המלווה האידיאלי, אלוף ארוחות הבוקר ומלך השאנטי,
עמית הגיע לשבוע, קצת פחות רגוע אבל אין תלונות סה"כ סידר את המיטה שלו יפה כל בוקר ולא השאיר קרקרים לפנגה על השולחן.
בזמן הזה עשינו עוד קצת קניות, חקרנו עוד קצת העיר ובעיקר מדדנו טמפרטורות באובססיביות. גילינו שהמעלות נעות פה בין 50- 40 מעלות פרנהיט שזה בממוצע 7.2 מעלות צלזיוס. והאמת היא שזה לא נורא כל כך. אפשר לצאת לסיבוב בוקר מקפיא פנים אך מרענן עם פנגה, ולצאת עם מעיל בערב.
בבית חם אפילו בלי להדליק חימום. לא ידוע אם זה בגלל השטיחים או בגלל שאנחנו בקושי פותחים חלון.
מחר מקבלים את המפתח לבית החדש ואפשר להתחיל להעמיס סחורה חדשה בריח ניילונים.
כדי לקבל בית מעוצב מאפס, בקניות שנעשו לפני פחות משבועייים, בתקופה שבין חג ההודייה לכריסמס, במחירים שישמרו על שפיות, היינו צריכים לבדוק את גבולות השיטה האמריקנית מכמה צדדים שונים. באופיים הם מאוד שמרניים ומקובעים לחוקים, לא מדובר פה בפליקס מרחוב הרצל שיעשה לך ג'סטה ויעמיס גם את המיטה שמחכה ברחוב פלורנטין לטרמפ הביתה. לא. פה מדובר בקואופרטיב ואת המנהל הקטן לא מעניין אם תבטל את כל ההזמנה רק כי המשלוח שלך יוצא משיקאגו ואתה רוצה להעמיס סחורה שנמצאת בקולומבוס ללא תוספת מחיר- אפילו שזה מאותה החנות. רוצה- תעמיס לבד.
אבל לפעמים פנייה לחלונות הגבוהים כן מעניינת אותם, וגזירת הנחות וקופונים והנחה של 15% הופכת להיות משמעותית מתמיד, וקופון שנגזר מחוברת פירסומית שהם כל כך אוהבים להפיץ מתוייק במחברת ומחכה לשימוש בזמן הקרוב.
או למשל התקנת כבלים אפילו שיש כל כך הרבה מבחר ולא מדובר במונופול של 2 חברות שיסחטו לך את הסבלנות מפה ועד נתניה, יכול להיות תהליך מייגע שצריך לעבור דרך אישורים מסויים של בעלי הדרגות השונות בהיררכיית הassociation managment.
כי לכל דבר יש כאן ספר חוקים, והסדר צריך להשמר.
בכל אופן העיקר שהמשלוח מאיקאה יגיע בזמן ושתיהיה מיטת אורחים לכל החמודים שבאים בקרוב.
מצורפות כמה תמונות לא הכי קשורות. חלק מהבית שבקרוב נעזוב, חלק מהרחוב הראשי כאן בלילה רגע לפני שהמצלמה התעייפה, וכמה תמונות איי פון מוצלחות, גם אחת עם Mr. Huge- הדובי הענק בן המשפחה החדש שלנו.
מחכים שיגיע המטען של המצלמה עם שאר הארגזים מהארץ כי עד אז המצלמה מושבתת.
וידאו גם כן בקרוב.















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה