יום שלישי, 20 ביולי 2010

היי שלום קולומבוס

היי שלום קולומבוס על אנשיך מסבירי הפנים,
היי שלום קולומבוס על שדותיך הירוקים,
היי שלום קולומבוס על שכונותיך הפרבריות והפסטורליות.

היו שלום רון ושירון- 
שירז את אישה אמיצה אני מעריצה את כוחות הנפש שלך
מצטערים שלא נפרדנו, מקווים להפגש בעתיד
אוהבים אתכם ומודים לכם על הכל!

היו שלום אווזי הבר המגעגעים
היו שלום ברווזים נינוחים באגם
היו שלום במבים וארנבות

היו שלום סקוט ובוני, דיוויד ואנדראה, וכל ילדיהם,
היו שלום נשות הדסה מעוררות ההשראה, הופ את אחת ויחידה,
היו שלום אבי גבאי ומשפחתו המקסימה
היו שלום

היה שלום איסטון סנטר, אולי עוד יבואו לצלם שם סרט יום אחד, הסט כבר מוכן
היי שלום דאון טאון על הרחוב הקצר המגניב היחיד שלך
היי שלום ברצלונה טאפס בר

היי שלום קולומבוס על חנויותך העצומות
היי שלום קולומבוס על מגרשי החנייה הענקיים, שעל אף שבשליש מהזמן יורד שלג ובחצי מהזמן שנותר יורדות סופות רעמים אף אחד לא חשב להפוך אותם למקורים.
היו שלום חנויות הסקרפ בוק המדהימות
היי שלום ג'ואן

היי שלום בריכה כמעט פרטית
היי שלום אמבטייה ענקית
היה שלום בית חדש ואהוב

ענבר המהממת לך אני לא אומרת שלום לפרידה
רק כרגיל מיליון תודה. נפגש בקרוב
חיבוקים. נשיקות לנתן
לאורה גם אותך ואת שרי אני מצפה לראות פה בעיר הגדולה 

היי שלום קולומבוס על שנתת לי לי את הזכות ללדת, בכבוד ובאושר ובבריאות
על זה אוהב אותך תמיד ולכן לא תצא ממני הדיבה

היי שלום קולומבוס על שנתת לי הזדמנות להכיר תרבות חדשה
היי שלום קולומבוס שהיית מי שאת ושנשארתי אני
היי שלום ותודה 


2 תגובות:

  1. אוי אחותי את מצחיקה אותי המון,
    מקווה שבמנהטן ישאר הכישרון...

    השבמחק
  2. תגובה קצת מאוחרת אך מוטב מאוחר מאף פעם לא.
    קולומבוס- בלעדי מילי כנראה הייתי שונא אותך, שנאת אמת כי קל לנו לשנוא.
    בלעדי מילי לא היתה גאיה מאושרת וחיננית גם בקולומבוס הקפואה
    בלעדי מילי לא היו לנו constructions לפני לידה ולא sintisyzer לעיקור בקבוקים.
    אני שהלכתי לאיבוד בלב ליבה של קולומבוס האמריקנית, מצאתי בזכות אשתי את הדרך ליצירה.
    מילי את שידעת מאין באת ולאן את הולכת, לא נשברת ונשארת את.
    אוהב אותך הכי בעולם, גם אם לפעמים שכחתי להיות חבר.
    מצא אשה, מצא טוב״
    "מצא אשה, מצא טוב״
    "מצא אשה, מצא טוב״  

    השבמחק