יום חמישי, 25 במרץ 2010

תסמינים אמריקנים

עדוית לכך שאני מתחילה לסגל לעצמי את האמריקניזציה-
-אני שותה דיאט קולה עם המון קרח וזוכה ל- refill חינם
-אני נוהגת ב-S.U.V(ג'יפ)
-לא מקללת בכביש (אולי רק פעמיים אבל זה יותר טוב מפעמיים ביום)
-נוסעת לחופשה בוגאס
-עושה קניות לבית בסיטונאות
-שומרת (ומשתמשת) בקופונים
-הולכת למפגשי נשות הדסה
-לא מעשנת
-חושבת ש"המצב בארץ" (הפוליטי-מדיני) ממש בלתי נסבל אבל אין לי באמת מושג מה קורה
-לא עושה ספונג'ה (רק שואב)
-מורידה נעליים בכניסה
-נכנסת רק מהגראז'
-יש לנו גראז'
-מכורה לתוכנית הריאליטי- 
the millionaire matchmaker
-14 מעלות צלזיוס זה ממש חם בשבילי
-לא מתעצבנת מברכות "שלום מה שלומך היום" חביבות עד כדי הגזמה של מוכרים בחנות ואפילו עונה בחיוך
-מאחלת "שיהיה לך יום טוב" כמעט לכל אדם שיש לי אינטרקצייה איתו
-קוראת לילדה שלי בייבי
-מחייכת בחזרה לכל האנשים בשכונה למרות שאין לי מושג מי הם ועם רובם לא דיברתי מעולם
-עושה קניות און ליין
-מכירה את השליח של פדאקס 

תסמינים לכך שאני ישראלית באמריקה:
-מחפשת ישראלים אחרים להתחבר אליהם
-לא יוזמת שיחות התנחמדות עם זרים במעלית או בתור או בכל מקום אחר
-לא תמיד מחייכת בכניסה לחנויות
-לא אוכלת ארוחת ערב בשבע
-לא שותה בבית מכוסות פלסטיק של ילדים קטנים
-לא לגמרי סגורה על הפנייה שמאלה
-צועקת לאיתי מהקצה השני של הסופר
-מעריכה את הרוגע של מרבית האנשים
-חסכנית באספקת הטחינה והחלבה
-מתגעגעעעעעעתתתתתתתתת למשפחה, לחברים, לעיר, לים ולשמש
-עדיין לא מוכנה לחזור לגור בארץ ושמחה על ההזדמנות לחיות פה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה